Barnkläder


Det är så gulligt med barnkläder, man kan inte låta bli att köpa nya kläder när man ser alla dessa fina klädesplagg. Jag har inget eget barn men jag har syskon och kompisar som har barn och jag brukar köpa kläder till dom vilket de uppskattar.

Det kanske inte är så bra för min ekonomi men jag kan helt enkelt inte låta bli. Det gulligaste är ju nästan barnskor. Vet inte hur många skor som jag har köpt till min syster lilla dotter men det lär ju vara en hel del. Barn växer ju så snabbt så de behöver nya kläder hela tiden. Man kan ju sälja de gamla på blocket och det brukar min syster göra och då får jag faktiskt pengarna för dessa kläder eftersom det var jag som köpte dom från början och det uppskattar jag ju naturligtvis.

Jag brukar aldrig gå ut bara för att shoppa barnkläder utan det är mest när jag råkar hitta barnkläder som jag inte kan låta bli att köpa. Oftast går jag ut för att handla kläder till mig själv när jag ser ett par barnskor som jag bara måste köpa, ofta så kommer jag hem med endast barnkläder när jag har varit på shoppingrunda. Önskar att det var lika lätt att hitta kläder till sig själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar