Höstdekoration - Inredning inför hösten

Nu är det dags att höst dekorera i hemmet, det brukar jag göra varje år. Hösten har väldigt fina färger.

Det här med årstider är något som jag tar på fullaste allvar. Jag tycker att det är viktigt att man tar var på de olika årstiderna, man ska vara glad över att de finns och nu är det dags att verkligen ta in hösten ordentligt. Jag skulle tycka att det var väldigt tråkigt att ha sommar året runt. Visst det är trevligt med sommar, det är ju trots allt min favorit årstid men vår höst och vinter är också fina årstider och variationen vill man ändå ha, dessutom så uppskattar man sommaren mer efter en riktigt kall vinter.

Det är inte bara påsk och juldekoration som jag satsar på, Jag vinterdekorerar och höstdekorerar också. Det hör kanske inte till vanligheten men jag tycker att det är trevligt att bidrar till en fin stämning året runt.




Just det här med dekoration och inredning är något som jag verkligen brinner för. Det är viktigt hur man bor eftersom man spenderar väldigt mycket tid i hemmet och man påverkas av i hög grad av sin omgivning. Jag har jobbat på väldigt tråkiga kontor och jag vet hur dåligt man mår av att vistas i en tråkig miljö. Jag vet inte om jag är extra känslig men så är det för mig i alla fall och därför gör jag mitt bästa för att ha en väldesignad interiör och fin dekoration i mitt hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar