Jag har gåvokort som jag inte har använt ännu



Jag kom på att jag har gåvokort som jag inte har använt ännu, jag höll nästan på att glömma bort att jag har fått ett gåvokort från jobbet men det kom ju som en positiv överraskning, jag ska genast se till att leta ut någon bra gåva som jag vill ha. Det som är bra med gåvokort är ju att man får välja själv vad man vill ha, det är ju mycket roligare.

Det är ju alltid trevligt att få presenter från företaget. Kul att få uppskattning på det man gör, jag måste själv säga att jag har gjort ett väldigt bra jobb, jag har verkligen ansträngt mig för att det ska gå bra för företaget. Det är inte alla som gör det nämligen, vissa sitter bara av tiden men det gör inte jag och det är därför jag har varit månadens anställd vid ett flertal tillfällen och då har jag bland annat fått ett gåvokort och det är jag väldigt tacksam för.   

Måste säga att det här med månaden anställd är ett bra koncept som gör att man anstränger sig lite extra och det är bra med gåvokort för företag så att de kan visa uppskattning för sina anställda. Det ger en bra stämning på arbetsplatsen och jag har läst att de som arbetar under beröm och uppskattning jobbar bättre än de som fick kritik och det är ju inte så konstigt egentligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar