Dejting på nätet

Jag har aldrig tagit det här med nätdejting seriöst för jag har alltid tänkt att det bara är konstiga och osociala människor som ägnar sig och sådant, men jag har ändrat uppfattning om det för det har tydligen blivit ganska vanligt och många av mina vänner har berättat att de är registrerade på nätdejtingsajter. En väninna berättade att hon till och med träffade sin nuvarande pojkvän från nätet och det var ju lite förvånande. Har kollat upp det där med dejting på nätet, hittade en sida som heter www.datingpanatet.nu, där finns det bra information om man är intresserad.

Jag måste ju erkänna att mitt kärleksliv inte är det bästa så jag har ju inget att förlora direkt. Jag faktiskt blivit lite sugen på det här med nätdejting och det skulle faktiskt vara lite roligt att testa, man blir ju lite nyfiken. Ska skriva en intressant text om mig själv och ta lite snygga bilder på mig själv så att man blir eftertraktad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar